tascenda:

Meet Tesla, my friend’s sweet foster bun.

#kane  

omg.

tagged → #sniper #tf2 #bump #kane

Lemme holla, these are some of my fav gifts/commissions that i’ve ever gotten. 

tagged → #art tho #eugene #toiq #verdi #sniper #biel #kane
vermillionsketcher:


Have some Sniper/Spy
Goodnight!

vermillionsketcher:

Have some Sniper/Spy

Goodnight!

tagged → #sniper #spy #tf2
tagged → #sniper #medic #demoman #tf2
dataglitch:

I’m still in love with that tf2/pr idea(damn you anon!!) that I keep drawing it UvU those two would make an awesome team def
i’ll try to draw the other teams later:P

dataglitch:

I’m still in love with that tf2/pr idea(damn you anon!!) that I keep drawing it UvU those two would make an awesome team def

i’ll try to draw the other teams later:P

tagged → #sniper #scout #tf2 #pacific rim #omg
ninja-spoi:


Ein Schlübber mit Brille bitte.
Spies… bloody useless.

Wow i love aquarell colors! (why does everyone say “water colors” to aquarell? there is a difference oO or?)
and well.. now, it looks like they were from the same team and spy got a headshot form the blu sniper, which makes the red sniper really angry, tho. (my first temptation was redsniper with blu Spy. well.. yeah.. *shrug*)

ninja-spoi:

Ein Schlübber mit Brille bitte.

Spies… bloody useless.

Wow i love aquarell colors! (why does everyone say “water colors” to aquarell? there is a difference oO or?)

and well.. now, it looks like they were from the same team and spy got a headshot form the blu sniper, which makes the red sniper really angry, tho. 
(my first temptation was redsniper with blu Spy. well.. yeah.. *shrug*)

tagged → #sniper #spy #tf2

sirbobjones:

Spy: “I did not stab you because I want to cuddle with you.”

My entry for the TF2 Artbook.
I just saw we are now allowed to upload our stuff OxO and I thought why not?

and woow that must be some month ago I made this, but I still like it heh

bigger view from first picture x

tagged → #ow #tf2 #spy #sniper #a sadness

mozumo:

ネコスナ

tagged → #sniper #tf2 #yells
raideo:

nanda-artes:


Oh dear, I’ve made quite a mess.~

ha, i love these spy responses. x’) <33

OH

raideo:

nanda-artes:

Oh dear, I’ve made quite a mess.~

ha, i love these spy responses. x’) <33

OH

tagged → #sniper #tf2 #!!!!!!!!!!

lintufriikki:

Here are my contributions for the TF2 art book!! I had fun drawing these and I hope you like them :>

tagged → #sniper #medic #soldier #tf2 #lintu